Recenze (45)
Alfa a Omega (2010)
Ach bože, já jsem fakt unikát. Nejdřív auta 2, pak Alfa a omega. Mě se líbily, ale moc jinejm lidem ne. Nechápu.
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Velice zajímavý film, obsazení super. Kvalita triků dobrá. Nápad výborný. Provedení taky. Herci hrající Hitlera, Himmlera, Goringa a spol. vypadají velmi věrohodně. Není co vytknout. Nejlepší český film z doby totality.
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Chabý pokus o předělání amerického seriálu (Dr. House), který je pro českou a slovenskou tvorbu typický. Co dodat?
Simpsonovi (1989) (seriál)
Jedním slovem BOŽÍ, dvěma FAKT ÚŽASNÝ. Mám jen jednu výtku. Ty traaaapné úpravy značek, firem etc. (Mytube, Mypod, MIXAr, to M je tam možná kvůli MATTu Groeningovi), když to slyším nebo vidím, probouzí to ve mě "Dexterovské" instinkty. Ale i tak doufám, že budou pokračovat ještě ten rok a kousek, co nám zbývá (Možná ten konec světa znamená, že přestanou dávat Simpsony). Jo a některé díly jsou náboženský výplach mozku.
Auta 2 (2011)
Tento film je podle mě jeden z nejlepších od Pixaru (překonává ho jen Auta 1 a Toy story 2+3). Vždy jsem doufal v pokračování. Spojení aut a bondovek mi přijde jako brilantní nápad. PIXAR udělal jen jednu chybu: Prvním dílem si laťku dali hodně vysoko. Myslím, že některým lidem se to nelíbí kvůli tomu, že Auta jsou hlavně pro děti a JB (Bond, ne Bieber) zase spíš pro dospělé.