Poslední recenze (9)
Adamova jablka (2005)
Za poslední dobu asi nejvíc rozporuplný film, vážně nevím co si myslet, na jednu stranu se mi to líbilo, na druhou stranu to bylo až absurdní a šílené, nevím jestli toto je v Dánsku běžné, ale pro mě některé pasáže byly absolutně nepochopitelné, ale dokázali to i zahrát tak, že je to i vtipné, ale znovu si to asi pouštět nebudu
Nymfomanka, část I. (2013)
První díl mi připadal vcelku nudný až na ten konec ale to mě spíš naštvalo a některé věci mi připadaly nesmyslné nebo alespoň v nevhodnou dobu, no originální to bylo ale ne moc v dobrém
Šmejdi (2013)
Vůbec jsem netušila, že se chovají až tak hrozně, doufám, že to uvidí co nejvíce důchodců a nebudou na takové akce jezdit