Poslední recenze (154)
Olimpius Inferno (2009)
V porovnání s 5 days of war ten lepší z dvojice snímků. Jinak je tu též jasná manipulace se skutečnosti, přesto podána skrytější formou, než jako v případě amerického snímku. Pokud se oprostím od faktu manipulace, tak je to co do vizualizace dobrý snímek.
Poslední základna (2012) (seriál)
Pilotní díl mě po zhlédnutí pěkně nakopnul na sledování dalších. I když to bylo občas slabší, tak se jedná o jeden z nejlepší seriálů, které jsem viděl. Skvělé prostředí, neustálé zvraty, politická kalkulace a řinčení zbraní. Pecka.
Krvavý diamant (2006)
Další film věnující se prostředí občanské války a s tím souvisejícímu černému obchodu s diamanty. Skvělý příběh, herecké výkony a hlavně hudba.