Oblíbené filmy (10)
12 opic (1995)
Monty Pythonův smysl života (1983)
Olověná vesta (1987)
Za mne nejlepší válečný film, který jsem kdy viděl.
Věc (1982)
Horrory obecně příliš nevyhledávám, protože jde převážně jen o procházku strašidelným hradem z pouti, kdy jsou jednotlivé úkazy spatlané do trapně předvídatelného děje s plytkou pointou. Po shlédnutí Věci ovšem musím uznat, že i v tomto žánru existují výjimky. Scény v tomto filmu jsou skutečně děsivé, ale v žádném případě nejsou obvyklým způsobem teatrálně brutální či nechutné, což jim naopak dodává na vážnosti a uvěřitelnosti. Temné a nevlídné prostředí Antarktidy vytváří úžasně ponurou atmosféru a perfektně dodává bezvýchodnosti situace hlavních hrdinů na intenzitě. Skutečně jeden z mála "klasických" horrorů, který můžu doporučit a jediný, kterému dávám plný počet.
Spalovač mrtvol (1968)
Mulholland Drive (2001)
Asi jsem opravdu magor, ale tohle je prostě nejlepší film, který jsem kdy viděl. A to i s docela velkým odstupem času od prvního shlédnutí...
Barbar (2009)
Lost Highway (1997)
No kurvadrát!
Pole v Anglii (2013)
Čekal jsem všechno možné (což jsem vlastně taky dostal), ale kupodivu mne film velmi mile překvapil. Fascinující podívaná, která v sobě mísí snad všechny filmové žánry.
Jehovova pomsta (2010)
Film je natočený celkem dost hrozně, ale skutečně jen o málo filmech můžu prohlsit, že jsem se od začátku do konce opravdu od srdce smál a to nejen při prvním shlédnutí. Proto rovných *****