Recenze (64)
Světáci (1969)
Tak tenhle film lze označit jedině jako SUPER.
Příběh kmotra (2013)
Rozum zůstává stát, co v tomto státě bylo, je a bude možné :-(
Prázdniny pro psa (1980)
Tak tenhle film nejde nemilovat. Podle mě nejlepší scéna je na začátku, kdy Jiří Hrzán totálně zdevastuje koupelnu i auto. Ale i zbytek filmu nabízí hooodně kvalitní podívanou, perfektní oddechovka plná svérázného humoru.
Jak vytrhnout velrybě stoličku (1977) (TV film)
Naprosto úžaně vymyšlěná zápletka. Vyrazit si s mámou na hory, při té přležitosti si zkusit hledat tatínka a nakonec ho opravdu najít dokonce se shodnou DNA, to je scénář hodný Oscara. Super.Škoda, že nejde dát víc než 100%.
Křídla Vánoc (2013)
Tak trochu cvok, co spí jenom s vdanýma, šíleně vyfiknutá zrzka, která balí lidem dárky, trotl, co přes den hlídá obchoďák a v noci po pár pivech na střeše jezdí jako taxikář a nesmím zapomenout na Zajíce, který nepije, ale ožrat se umí jen což...No tak nevim, od ničeho k ničemu a po stejně zvláštních Pusinkách další zvláštní film Karin Babinské. Neurazí, ale ani nenadchne a stačilo jednou. Pokud ho budou letos na Vánoce dávat, radši se podívám na Pyšnou princeznu.
Květiny v podkroví (2014) (TV film)
Připadá mi, že tady nikdo netuší o co jde. Že film je natočen téměř přesně podle knižní předlohy V.C. Andrewsové a proto je takový jaký je. Dobře. Co mě ale zaráží je výběr herečky do role Cathy. V knize byla popisována jako nadpřirozeně krásná dívka, ale tady?....no nevím. Každopádně V.C. Andrewsová může nabídnout hodně a záleží na tom jak se toho filmaři zhostí. Tady podle mě na 70% a to je do sta ještě docela daleko.
Halloween (2007)
Co má tohle do prd... znamenat??? Podle mě je Zombie pako a Michael co vypadá jak přerostlej Ozzy Osbourne je totálně jinde než jak ho známe. Ať si Zombie stvoří vlastního padoucha a starýho dobrýho Michaela nechá v klidu pod maskou.Jedna hvězda za původní hudbu, za kterou vděčíme mistru Carpenterovi.
Zápisník jedné lásky (2004)
Zápisník jedné lásky je příklad toho, že není zapotřebí vymýšlet za každou cenu originální příběh. Tenhle příběh je tak prostý a přitom tak dokonalý. Myslím, že je to stejné jako třeba u Hříšného tance, kde v takový úspěch tvůrci zřejmě ani nedoufali, přesto je to film, který vezme za srdce...
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
O nic horší než první díl, závěrečná bitva v přestavovaném domě je podle mě ještě vtipnější než bitva z prvního dílu. Jen vždycky přemýšlím, proč Kevin nezavolal rovnou Policii ? Hmm, já vím, už jsem asi starší ročník ;)
Sám doma (1990)
Nectím Vánoce po Americku, ze Santa Clause mám osypky, ale tohle nemá chybu. Vždycky tenhle film sledujeme a otázka " Už byla žehlička ? " je naší vánoční tradicí :-)