Recenze (166)
Sybil (2007) (TV film)
Zajímavý snímek
Cesta za Ježíškem (2004)
Jedna hvězdička za animaci. Co ale ten příběh? Odkdy je Santa Claus Ježíškem? No tak pro děti dosti matoucí. https://www.youtube.com/watch?v=c8Ae9C7kpF0
We Are Your Friends (2015)
Kdyby tam nebyl Zac Efron, asi bych si to ani nepustila.
Muž na laně (2015)
První hodina nudná, druhá už byla záživnější a napínavější.
À ma soeur ! (2001)
Hlavní hrdinka vypadá jak dcera našeho herce a komika Lukáše Pavláska, nemůžu si pomoct. Ten konec byl opravdu nečekanej,za to dávám jednu hvězdu navíc.
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Celkově na mě film působil nudně jak scénářem, tak i hereckým obsazením. Příjemným překvapením byl však závěr se zajímavou myšlenkou.
Dítě číslo 44 (2015)
S knihou toho moc nespojili. Nemělo to hlavu ani patu. Knížka byla sice do poloviny taky nudná, ale pak jsem začala chápat, proč tomu tak je a dočetla ji s napětím až do konce.