Poslední recenze (6)
UFO (2018)
Doporučuji pro lidi s láskou k matice a zájmem o jiné světy. Za mě 4.5*
The Second Arrival (1998)
Tři hvězdy.. Co víc..? Jednička geniální, dvojka horší, ale já se bavil. Jasně Zane byl Zane, ale i Jackovi to docela jde. Kevin Tenney určitě chtěl, abych u filmu nezíval a to se mu taky povedlo, jednoduše řečeno, kdo má rád "mimosvěťáky" ve filmech a nevadí mu průměr, bude spokojen.
Alice, sladká Alice (1976)
No ufff...dokoukal jsem s těží až dokonce, protože jsem chtěl vědět jak to dopadne, kdo je vrah apod. Herecky si zaslouží jednu hvězdu, jelikož dabing je katastrofální, tak dvě hvězdy ode mne prostě neuvidí. Nevěřil jsem jim ani "dobrý den" natož věřit emocím při vraždě jejich dcery.. Nosič jsem rukou odeslal do kuchyně, přesně do míst kde leží koš a poté vynesl odpadky:-)