Oblíbené herečky (10)
Jen to, že tak úžasně hraje ve filmu Beautiful Mind mi stačí k tomu, abych ji zařadil mezi své oblíbené herečky. Navíc se společně s DiCapriem předvedla v Krvavém diamantu a také zazářila ve filmu Requim za sen.Nyní se objeví v jednom z mých nejočekávanějších filmů - Noah. Jinak je to samozřejmě krasavice :-)) Top 3 nejlepších filmů - Čistá duše, Requim za sen, Noah
Emily Blunt! Poprvé jsem ji viděl ve filmu Správci osudu. Byl to nádherný film, nejoblíbenější film mého strýce. Už tam byla úžasná. Pak Looper, v kterém byla skvělá. Chtěl jsem si ji už dávno dát do top 10, ale nebyl jsem si jistý. To se však změnilo po filmu Edge of Tomorrow, v němž si zahrála s Tomem Cruisem. Jak jsem již v komentáři u toho filmu uvedl "asi jsem se zamiloval!" Top 3 nejlepších filmů - Na hraně zítřka, Správci osudu, Looper
Poprvé jsem ji zahlédl v seriálu Dr. House, v kterém jsem si ji oblíbil. Aktuálně nejvíc sexy herečka, které obdivovaná Scarlett Johansson pouze sekunduje. Miluju ji! Top 3 nejlepších filmů - Third Person, Kovbojové a vetřelci, Tron
Její role ve sci-fi a mysteriózních filmech patří k tomu nejlepšímu. Top 3 nejlepších filmů - Mlčení jehňátek, Kontakt, Spojenec
Určitě jsem si ji poprvé všimnul a oblíbil v Mumii, ale to co následovalo, bylo boží - role v nádherné Fontáně a skvělém Constantinovi. Top 3 nejlepších filmů - Fontána, Nepřítel před branami, Constantine
Kdo miluje Pána Prstenů, tak pochopí, že tu prostě musí být! Půvabná, tajemná a dechberoucí Galadriel :) Top 3 nejlepších filmů - Pán Prstenů: Společenstvo Prstenu, Podivuhodný případ Benjamina Buttona, Letec
Jednoduše řečeno - sexy Black Widow. Navíc to sympatická kočka, která si mě ještě získala z filmu Ostrov a především Dokonalý trik. Top 3 nejlepších filmů - Avengers, Dokonalý trik, Captain America: Winter Soldier
V posledních letech se objevuje v projektech, které sleduji. Je sympatická a hraje skvěle. Top 3 nejlepších filmů - Interstellar, Země bez zákona, Marťan
Kdo z ní nebyl totálně out ve Vlkovi z Wall Street, tak ho nechápu. Doufám v její bohatou kariéru, jenž bude plná super filmů, jimž nebude chybět její krása. A že třeba v Suicide Squad vypadá famozně :D Top 3 nejlepších filmů - Vlk z Wall Street, Suicide Squad, Focus
Je dobrá, sympatická a mám ji ve filmech rád. Zaujala především ve What happened to Monday :) Pomsta mrtvého muže, 7 Životů, Bright