Oblíbené filmy (10)
Lolita (1997)
moj najoblubenejsi film, tazko najst slova popisat nieco tak dokonale po kazdej stranke. Asi zivotna uloha Ironsa a zrejme aj Dominique Swain. Irons to zahral natoklo doveryhodne ze to nedokazem ani opisat . genialita
Bouřlivé výšiny (1992)
Jednoznacne najlepsie filmove spracovanie romanu Ch. Bronteovej. Skvely herci, nedokazem si tam snad predstavit nikoho ineho. Fiennese uz ako herec je pre mna zahadny , no a rola Heatcliffa mu 100%sadla, Juliette si zachovala svoj povab ako vzdy. Atmosfera filmu dokreslena hudbou -jednoducho vynimocno. filmovy zazitok.
Requiem za sen (2000)
Posedlost (1992)
Maska smrti (1999)
Hodiny (2002)
Betonová zahrada (1993)
Reziser si zobral asi jednu z najtahsich tem-incest. Vyborny vyber hercou- Ch.Gainsbourg, proste vie citit ale aj vsetci ostatni tam uplne sadli. Pri takejto narocnej teme je lahke sklznut do vulgarnosti, ale reziser to ponal vskutku poeticky. Sceny na mna neposobili nechutne, ale naopak velmi odusevnele. Cela atmosfera bola vyborna , vyber toho domu bol genialny...nakolko som tam nenasla nic co by ma iritovalo : hodnotim plny pocet
Kolja (1996)
Devátá brána (1999)
tajomne, napinave, pribeh ktory nesklame, a zahrate tiez super.