Oblíbené seriály (9)
Aféra (2014)
Špičková podívaná, vynikající herecké výkony v čele s nádhernou Ruth Wilson. Zasloužený Zlatý Glóbus. Opravdu nejlepší psychologické drama za hodně dlouhou dobu, psychologie postav je opravdu luxusně vykreslena, scénář a kamera vyzdvihuje špičkové herecké výkony hlavních protagonistů.
Temný případ (2014)
Kravaťáci (2011)
Akta X (1993)
David Duchovny a Gillian Anderson. Legendy, kultovní seriál! Jasně, některé díly jsou velmi slabé, některé parádní, které útočí na smysly diváka ze všech směrů. Seriál vás bombarduje napětím, strachem, humorem (hlavně v podání agenta Muldera) a mnohdy i parádními akčními scénami. Od prvního dílu až po ten poslední se ve mě vzbuzoval dojem unikátní série, která z malého vejce, sotva viditelného, možná i trochu nakřápnutého, vyrostl gigantický predátor a jedna z nejvýpravnějších sérií o paranormáních jevech, všemožných konspiračních teoriích a UFO. Místy přemnožené sci-fi, místy psycho, místy decentní podívaná...je toho víc, ale nemá cenu to rozebírat. Mě se to líbí. 95%, 5 dolů za to, že byl kuřák taková bezcitná svině a nedal agentům šanci... i když by si to jednoznačně zasloužili! Jo a legendární hudba...
Californication (2007)
Vtipné, ironické, pořád prasárny, samá šukačka (promiňte mi ten výraz) a hlavně příběh ztroskotance, který si sere na hlavu takovým způsobem, že to snad ani není možný. Plno krásných holek, které v podstatě Hank může odhánět, ale nechce, protože je to prasák a k němu by se méně slušný styl života ani nehodil. Kladné stránky seriálu i ty záporné jsou podle mě hlavní přednost a taky ta sranda, kterou je seriál dost prorostlý tomuhle dává náboj tak neuvěřitelně silný, že se mi to prostě líbí ve všech směrech. "Nemáš tady cedník? Já ti ty blitky z toho bazénu vyberu." To mluví za vše!
Bratrstvo neohrožených (2001)
HBO umí a tahle nejlepší válečná série nepotřebuje komentář. Fakt orgasmická jatka! 100% mezi válečnými počiny.
Hra o trůny (2011)
Ooou! Perfektně zpracovaná "pohádka" pro dospělé. Krev, napětí, celkem dost zajímavá mytologie protkaná množstvím sexu, perverzně zpracované osobní příběhy a úchylárna v nejlepším slova smyslu. Já myslím, že mi to sedlo dokonale a od 1. scény v lese mě to ukovalo do svých spárů a vtáhlo do děje takovým způsobem, že sem ani nevěřil, jak moc to na mě působí. Vizuální stránka perfektní a HBO si s tím pohrála neskutečným způsobem...
Black Books (2000)
Oh no! To je tak debilní anglickem suchej, parazitickej, nemorání a stylovej humor, že nemůžu jinak! 100%. ... a takhle to dopadne, když někdo dostane kávovar a sérii DVD o policajtech k narozeninách a objeví v sobě geniálního hudebního klavíristu...
Dexter (2006)
Parádní scénář, parádní hudba, parádní režie a úctyhodný herecký výkon. Michael C. Hall vystoupil na vrchol, doufám, že se na něj nezapomene. Sérioví vrazi, máte zelenou! Dexter vás všechny dostane.