Recenze (13)
Supergirl: Titten aus Stahl (1999)
Poslední scéna je prostě.. fenomenální!
King Cobra (2008)
Těžký život motorkářů na dálném středozápadě... joo jo. Ale jinak po delší době něco s dobrým pokusem o "art" v pornu, Vivid umí.
Home Wrecker 2 (2012)
Právěže Robby D. točí jako na běžícím pásu... měl by si dát rok pauzu, přečíst nějakej magazín nebo, nedej bože, třeba i knihu, aby nabral nějakou tu "inspiraci"
Dorcel Airlines : Fly to Ibiza (2009)
Letušky.. věčné téma naší fantazie, tentokráte scény z prosluněného letoviska.
One Night in the Valley (2012)
V tý šedi porna "Ahoj, přišel jsem spravit Vaše..." je tohle rozhodně zajímavější. Vcelku dobrá detektivka a člověk se i pokouká na práci u tyče.. doslova
Batgirl XXX: An Extreme Comixxx Parody (2012)
Asi nejhorší parodie z těch, které jsem na téma "Bat... a Gotham" viděl. Jediná světlá chvilka je výslech She-Jokera, jinak je to strašná patlanina všeho batmanského bez nějaké, byť i základní, konstrukce.
The New Devil in Miss Jones (2005)
Pokus pěknej. Jenna jako vyslanec pekla.. snad první "role", kterou jsem jí věřil.
Veronica Avluv: No Limits (2013)
They shot her down, gangbang! Ta paní ví, jak si vydělat na živobytí a nebojí se ničeho
Texas Vibrator Massacre (2008)
Točit něco takovýho.. to musela být opravdu sranda! Nicméně atmosféra a veskrze opravdové parodování původního filmu si zaslouží uznání.
2 of a Kind (2011)
Ale jo.. lepší průměr od DP. "Hodná" a "Zlá" Raven je opravdu zápletka k nezaplacení, to by nevymyslel ani Špájlberk.