Poslední recenze (1 109)
Abigail (2024)
Celkom milá, krvavá a vtipná blbinka. Ale škoda, že so záverom filmu ako prichádza k úbytku postáv, tak aj k úbytku humoru - ku kuncu už nie je vôbec žiadny.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Ano, druhá polovica 2 časti je jedna monumentálna bitka, ale čo mala preboha znamenať tá prvá. Pripomínalo mi to čiernobiele normalizačné filmy z 50tich rokov, kde si všetci bratia-sestry svorne vyhrnuli rukávy a vybrali sa na polia... Alebo ako Zack Snyder dáva v slowmotion návod na spracovanie pšenice.
Konstelace (2024) (seriál)
Nerád vypínám seriály - zaujíma ma aspoň koniec (keď som si už dal tú námahu sledovať pár epizód). Tuná som ale skončil pri E03... kde sa kokotko na hojdačke snaží vysvetliť 10ročnému decku teóriu kvantovej mechaniky... Jako vážne už dneska nedokážeme natočiť niečo priamočiare ale opičiť sa po pseudo nolanovských pičovinách, ktoré nedávajú zmysel...! Výsledok je pod úrovňou všetkých zúčastnených.
Poslední deníček (1)
M&M
Me.