Recenze (3 655)
Stopař - Beyond the Campus Walls (2024) (epizoda)
Dvě minuty a už zase fuj (celá epizoda zkažená). Pak přišla na scénu modelkoidova ségra… Jako fakt je o 15 let mladší? To nemohli obsadit starší herečku? Dál… logika toho co se stalo na konci v bunkru mi zůstala zcela utajená. A jak mohl modelkoid tohle trefit, když jsme viděli co předvedl s pistolí minule!?
Stopař - Into the Wild (2024) (epizoda)
Vítám v klubu masochistů nové přirustky (Mamlas, m444rteeens). Během posledních dvou týdnů se seznam hodnotícíchdiváků opět rozšířil… o dva :). Každopádně. Po devíti minutách jsem se už válel smíchy. A nebylo to po sterilní DEI trapárnu: jistě náhodné a scenáristicky nutné obsazení Komanče, ale to vysazení padákem… jako fakt tam jen pro efek zahodil vybavení za cca 60tis (Kč)? Obzvlášť v kontextu toho co se událo deset minut později naprostá idiocie. Do toho modelkoid a jeho “všemocný batůžek”, jeho tragická muška a neustálé vstupy hnus-ropuchy… neee…
Tokyo Vice - Endgame (2024) (epizoda)
Na to jak debilní scénář seriál má, mě překvapila logika a smysluplnost uzavření hlavní linky. Grotesknost linek vedlejších (všech) podtrhuje i uzavření (všech do jedné) zcela stejným způsobem (!?). Neskutečně pitomé… doufám, že tohle už pokračovat nebude.
Tokyo Vice - Consequences (2024) (epizoda)
Neskutečně nevyvážená epizoda. Na jednu stranu skvělé scény (pobodání… útok… pokoj 2510) a na druhou naprosto idiotské a ZCELA zbytečné (pokus o únos… prohlídka bytu… cokoli okolo bordel-mamá). Prostě i nejlepší epizoda řady se neodeslal bez debilní vaty.
Iveta (2022) (seriál)
Dokud na ni neuvidím strojvedoucího (lepší důkaz že nejde o přeslazenou grotesku není), seriál mě nezajímá.
Tokyo Vice - The Noble Path (2024) (epizoda)
Pár slinných minut na úvod a pak zase soap opera… ta šaškárna s rekonstrukcí mě vyloženě rozesmála (fakt k něčemu tak zřejmému byla potřeba rekonstrukce?). Další vtip byl pisálek… jako kvůli tomuhle musel dřív do Japonska? Bez tohohle by byla police bezradná Ach… můj… Bože. Plus zasluhuje snad jen ta kolektivní práce v lázních. Zbytek je jen natahovaná nuda.
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
Přiznám se, že na film se názor během let měnil. V době vzniku (a v kontrastu tehdejších blockbusterů jako T2) to bylo zoufalé. Nicméně po čase (řekněme o 30 let později) dostal úplně jiný nádech a tím nemám na mysli nostalgii. Je to prostě film z doby, kdy byl ještě svět v pořádku.
Tokyo Vice - The War at Home (2024) (epizoda)
Links v USA je čistý odpad. Naprosto zbytečná. Zbytek je mix nudy a idiocie (asi vrchol je scéna v koloně…). To samé klíčová (?!) přítomnost nějakého pisálka v Tokiu… jako asi. Kam tenhle seriál spadnul nepochopím.
Tokyo Vice - I Choose You (2024) (epizoda)
Trapná soap opera… 90% děje je jen vata.
Tokyo Vice - Illness of the Trade (2024) (epizoda)
Je vtipné jak najednou umí scénář fungovat logicky (jak řešení trabliček bordel-mamá, tak těch dvou idiotů v Naganu). Na druhou stranu ta sex scéna (vlastně obě) byla vyloženě joke 1) jako znalec japonského porna garantuji, že Japonka u toho kvičí úplně jinak ;) 2) s tím “zipem” po operaci na břiše mu to přiráželo podezřele dobře… 3) japonské gay-porno nakoukané nemám, ale základy anatomie ano, takže… nedělá se to obráceně líp? Takhle by musel být vykroucený v pánvi jako hovado, aby se “efektivně nastavil”… no… každopádně, epizodu pozvedl jen závěr. Bez něj by to byl odpad.