Recenze (4)
Hellboy: Královna krve (2019)
Ron Perlman a del Toro... to je to co tomuhle filmu chybí
Na lodi (2011) (seriál)
První série byla docela zajímavá, ikdyž tam bylo mnoho nelogických momentů, děj měl spád i napětí. Druhá série už je klasická telenovela, postavy jsou trapný a jednají jako by neměli mozek. Další sérii už asi nedám.
Národ upírů (2012)
Mám rád upírský filmy a možná proto jsem se na to díval i přes ta hodnocení. Nicméně na nízkorozpočtový béčko to nebylo nejhorší. Docela se mi líbil námět. Mít na to víc peněz a lepšího režiséra, dal by se z toho vyždímat dobrej biják.
Strom života (2011)
Film byl naprosto o ničem, nejsem fanda hlubokomyslných filmů a nejvíc jsem se pobavil při čtení zdejších komentářů.