Recenze (557)
Jih proti Severu (1939)
Tu Scarlet treba zabit... :)
Tenkrát na Západě (1968)
Cakal som nieco v style westernu s clintom a dostal som necakane ovela jemnejsiu stranku zivota... tento film je ako keby clovek cital knihu...nieco necha na fantaziu, nieco explicitne zdorazni... bravo...
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 2 (2019) (série)
Parada pokracuje...nudila ma vsak ta lgbt dejova linka...
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Minimum akcie avsak kopec interesantnych viet.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Urcite som to uz pri nejakom inom Quentinovom filme pisal a napisem to kludne znova. Je to Genius. Toto je pre mna minimalne na urovni Pulp fiction. Once upon obsahuje kopec perfektnych dialogov a minipribehov zakoncenych vypeckovanou a prekvapivou pointov... “fasistom” nalozil teda riadne :) ...
Muž, který zabil Dona Quijota (2018)
Poeticko abstraktno absurdne dobre...
John Wick 3 (2019)
Dokonaly balet...
Výskok (2017)
Uzasny sportovy pribeh natoceny s adekvatnym ruskym patosom...
Poslední království (2015) (seriál)
Politika na urovni GoT plus paradny fatality level. Uthred is all..
Avengers: Endgame (2019)
Velkolepe ukoncenie sagy...