Recenze (5)
S čerty nejsou žerty (1984)
Vánoce bez téhle pohádky si nedovedu představit. Sice všechny ty hlášky slyším už poněkolikáté, ale to jim na vtipu neubírá, ba naopak. Pro mě nejlepší česká pohádka.
Catwoman (2004)
Slabý scénář, někdy dost hloupé situace, ale ta Halle, ach ta Halle... Dvě hvězdy pro ni navíc.
TýTý 2009 (2010) (pořad)
Smál jsem od začátku do konce. A to tyhle pořady moc nemusím. Akorát to množství písniček... achjo.
Hulk (2003)
Nebýt toho "O rok později..." na konci, neměl bych co vytknout. Až na podivné střety s helikoptérami USAF, které se po vystřelení jedné rakety vracely na základnu, protože jim došla munice :)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Čtvrtá a pátá série opravdu hodně slábnou...