Recenze (464)
Za hranicemi možností (2017)
dělám sport, který je totál nudný. vydělám si velké kulové a od rána do večera mi nadávají do krav. plus v dokumentu se otočí stejná pasáž asi 5x - trénink, občas něco doma, nadávky, soutěž a pustíme vám to znovu v jiném podání.
Luther (2010) (seriál)
černej víc neurotickej policajt columbo, kterej vždy taky vše vyřeší. rozdíl - černý a víme, jak vypadá jeho žena. po první seriio opouštím (ale scénu s ruskou ruletou, kdy nechal zmáčknout spoušť, kdy to bylo 50 na 50, že umře, aby poté zneškodnil a zachránil útočníka mě dostává do kolen i po týdnu od shlédnutí)
Království zombie (2019) (seriál)
osm hvězd. udělat politické drama v pozadí zombie apokalypsy, kdy useknutí hlavy šlechtici se trestá smrtí, je pecka všech pecek. pomalu se rozvíjející se lovestory nesmí chybět!!! pár chybiček to má, ale první věta přebije vše. korejci. bozi kinematografie....
Stranger Things (2016) (seriál)
kde jsem to viděl - všichni to řeší zvlášt,nikdo s nikým v kontaktu a na konci se všichni sejdou a vyřeší to společně. kde jsem to viděl? jooo v první a druhé serii.... jsem věrný pes seriálový, ale končete ty seriály v nejlepším!!! a estli čtyřka, tak jdu o pět hvězd dolů!!!!
Gamgi (2013)
co to je za vojáky? jasně se řeklo, že za oranžovou střílíme!!!!
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
dlouho mě žádný seriál takhle nezaujal. nezajímá mě tam ani jedna postava. není to vtipné. jediné co mě dojalo byla dřívější doba, kdy žena čekala doma na muže, mluvila na vyzvání a černí věrně sloužili. zlaté časy....
Příběh služebnice (2017) (seriál)
první serie ok, druhá už mě vytáčela a zrod havla ve 3 je těžko uvěřitelný. seriál ukončen po 4 díle 3 série. nechť odpočívá v pokoji
Joyonghan gajok (1998)
tvrdě makat, úctu k zákazníkům a dbát své pověsti. tři základní atributy úspěšného podnikatele!!!
Malá bubenice (2018) (seriál)
lidi se tu oblizují nad krásou britky - trošku divné, když poslední hezká britka vymřela v roce 1923 na choleru (proč by jinak byla británie tak kosmopolitní - všechno barevné či nebarevné je lepší v posteli než krásná britka). dále nad herectvím shannona - klasický shannon - hraju jednu roli, at hraju cokoliv. sorry míšo, ale stále tě nemůžu vystát.
V bezpečí (2018) (seriál)
tak tohle se netflixu nepovedlo. herci se předhánějí, kdo z nich předvede větší neherecký výkon, případně nelogický krok ve svém jednání. bylo tam tolik nelogických nedostatků, že nevím, kterým bych začal dřív. a mega šokující závěr - no málem jsem pukl smíchy. budiž ti odpuštěno drahý netflixi