Recenze (832)
Traffic - Nadvláda gangů (2000)
Prešlo dvadsať rokov a problémom USA už nie je Mexiko, či Kolumbia a ich koks, ale domáci rednecks, ktorí si za pár šupov varia meth priamo v karavane, ktorý je zároveň ich domovom. A tak je to už skoro všade, perník predstavuje báro muziky za málo lóve. Film bol popiči. Drugs are bad, mkay?
Na nože: Glass Onion (2022)
Tie najlepšie ojeby ako Podfu(c)k, Chladnokrvne, Lucky Number Slevin a samozrejme, výborný Podraz, sa dajú pozerať opakovane a v tom je ich čaro. Glass Onion je fajn, ale zároveň tak nahypované, že rewatch už nie je treba. A to je škoda, pretože kasting a chémia medzi nimi je fakt výborný a je vidieť, že si natáčanie užívali. Akurát, že to vyšumí do prázdna.
Jak vznikal seriál The Last of Us (2023)
Primerane dlhé vzájomné čonganie si fujár k primerane dobrému serošu. Až som dostal chuť znovu si zahrať obe časti a rewatchnúť seriál.
Bill Maher: Živě z Washingtonu DC (2014) (pořad)
Hlasná trúba cancel culture, ktorá sa netají financovaním prezidentskej kampane a jeho objektivita sa rovná jednému vtipu o liberáloch k dvesto o republikánoch. Úvod je trápny a dlhý, Michael Moore je kokot (pre zmenu priemerný a tučný), hoci mám jeho knihu o 9/11 rád a Bill Maher mal ostať pri kritizovaní organizovaného náboženstva. Toto je len nepretržitý hejt bez sebareflexie, z ktorého bolo ešte aj publikum miestami v rozpakoch, prípadne rovno nesúhlasilo. Jop, kámo, nemôžeš si kúpiť všetkých...
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Pôvodne som si azda aj chcel kopnúť, ale nestojí to zato. Frontová línia to schytala za mňa a vydávila si v komentároch dušu, ja som len apaticky vygumovaný a pripravený na výdatný spánok. Naposledy mi tak málo na tom, čo bude s postavami záležalo pri Zámene manželiek. Do mŕtvoly sa nekope. Dobrú.
Val (2021)
... a keď dr.horrible dopísal svoj komentár, konečne ejakuloval 👏🏻
Polednice (2016)
Ani Geislerovej jebe a dobre sa nato pozerá. Viac v tom nehľadajte.
Americký sen George Carlina (2022) (seriál)
George Carlin bol fenomén. Ľudstvo je odpad. Fuck Hope.
Papežův vymítač (2023)
Vlastne celkom podarená snaha popularizovať cirkev v očiach verejnosti pre 21. storočie. Russell Crowe je tradične výborný, no neviem sa zbaviť určitého dojmu "hallmarkovskosti". Naviac, sú to peďáci v sukniach a tým ja nič nedarujem.
Noční monstrum (2021)
Škaredý film s hnusnými efektmi a hlúpymi dialógmi.