Recenze (76)
Samuraj (2003)
Kitano si je zřejmě vědom, že se v tomto případě nemůže vyrovnat autenticitě snímků Kurosawových či Kobajašiho, tak to pojímá nebo zprostředkovává jakože odlehčeně, s nadsázkou, s nadhledem sobě vlastním, přičemž zachovává příběhu relevanci a krutou vážnost. Vše v jeho podání působí vyváženě, mně se to líbilo.
Dekameron (1971)
Diváky evidentně dost podhodnocený, přesto film, co vyloženě pohladí. Ale tak nějak opravdicky.
Drž si šátek, Tatjano (1994)
Road movie pro introvertní panice.
Hoří, má panenko (1967)
Trochu vtipný, nicméně upoceně šroubovaný popis malosti a nízkosti.
Láska a smrt (1975)
Velmi milá a decentní parodie velkých ruských duchů.
Bílá masajka (2005)
Kráva hledala nespoutané dobrodružství a exotiku, zatímco onen křovák na svět pohlížel jako takřka přespolní Taras Bulba - bábě prostor vyměřím jen od plotny ke dvěřím.
Oliver Stone: Neznámé dějiny Spojených států (2012) (seriál)
Americké století zarudlýma očima Olivera Stonea.
Elementární částice (2006)
Sexuální revoluce požírá své děti.
Ron Paul - The Censorship Continues (2007)
Pokud jste člověk, který se staví proti globalismu, intervencionismu, zájmům a nadvládě korporací a nadnárodních finančníků a nejsou vám po chuti ani nejrůznější progresivní hodnoty západní postmoderny, požadujete aby se vaše země vrátila k hodnotám Otců zakladatelů, tak nejen že nejste hoden jakéhokoliv zájmu těch největších demokratů naší epochy, ale musíte být po zásluze umlčen.
Čtyři noci jednoho snílka (1971)
"Či se jen proto narodil, aby nablízku tvému srdci alespoň malou chvíli byl?"