Recenze (38)
Johnny English se vrací (2011)
Já jsem se prostě bavila od začátku až do konce!
Atlas mraků (2012)
Jestliže někdo od tohoto filmu čeká tzv. oddechovku, nedočká se. Tento úžasný mistrovský kousek si nelze pustit s tím cílem, že nemáte téměř tři hodiny co dělat a chcete zabít čas. První půl hodinu jsem se v ději ztrácela a bála se, že budu muset přistoupit k nejhoršímu možnému řešení: zaklapnout počítat a film nikdy nedokoukat. Teď si říkám, jak jsem mohla být tak hloupá a vůbec takovou myšlenku připustit. S každým novým záběr a přeskakováním mezi časoprostorem jsem skutečně tajila dech a dychtila nedočkavostí, co přijde. A Warner Bros, právě jste získali jednoho velmi náročného a kritického filmového diváka vašich filmů...
Nikdy se nevzdávej (2010) (TV film)
Parodie na prvotřídní film "Zaříkávač koní"?!
Já jsem ty a ty jsi já (2006)
NE a NE a NE!
Neporažení (1956)
Tento film se u mě neřadí k těm lepším v kinematografii minulého století jako např. film Atentát.
Stará puška (1975)
Nemohla jsem brečet a vlastně jsem necítila vůbec žádné emoce během celého filmu - zvláštně smutný film.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Toto musí každý vidět sám a zjistit, že film nelze komentovat jak skvělý je.
Nezničitelní (1960)
Marně jsem doufala celý film, že se v něm odehraje něco závratného a dramatického zároveň. Byla jsem trochu zklamaná, ale na druhou stranu potěšená z kombinace Audrey Hepburn - Burt Lancaster.
Líbáš jako Bůh (2009)
Já si nemůžu pomoct, ale pro mě se jedná o třetí nejlepší film Marie Poledňákové hned po Jak vytrhnout velrybě stoličku a Jak dostat tatínka do polepšovny. Pobavil mě, potěšil a i překvapil kombinací hereckého obsazení, proto nevidím důvod mu nedat pět hvězdiček.
Masakr v Římě (1973)
Kdyby film neskončil, tak jak skončil, dala bych mu pouze tři hvězdičky. Z hudby mi naskakovala doslova husí kůže a i přes obrazovku mě Richard Burton donutil k němu mít respekt. Film se musí brát samozřejmě trochu s rezervou, když je točený v 70. letech, ale i tak byl skvělý.