Recenze (34)
Monstrum (2008)
V kině za 5* doma za 3*...celkově 4* Tenhle film dělá hlavně zvuk, takže kino nutnost! P.S. Jedno z mála promítání, kdy bylo v kině ticho a nikdo nerušil...
Kupředu levá, kupředu pravá (2006)
Brrr...
Rabbits (2002)
První dílo (nevím jestli to nazvat filmem, seriálem nebo vlastně čím), které nechám bez hodnocení. Absolutně netuším jak to ohodnotit a co si o tom myslet...prázdné, přesto plné něčeho...jedno se ovšem potvrdilo...Lynch není normální a už vůbec ne tuctový. Obrázek si musí udělat každý sám.
Saw 4 (2007)
Po skončení filmu jsem v sále ještě nějakou chvíli zůstal sedět a přemýšlel nad tím závěrem, abych se trošku zorientoval o co vůbec šlo a jak to celé bylo...a nebyl jsem sám (tiše seděl celý sál :-D) Po chvilce rozležení to překvapivě dávalo smysl a tudíž to nebylo úplně k odsouděníhodné. Potěší flashbacky z jigsawova života, které vnesou nové světlo a objasní, proč to celé začalo. Naopak je tu dost nelogičností ve formě výběru obětí (celostátně hledaná, voyer). Autoři v podstatě děj vystavěli jako jinou linii trojky, v níž se některé scény prolínají - kdo neviděl trojku nepochopí. Celkově dávám 50% jako u trojky.
Pokoj 1408 (2007)
Po velmi slibném rozjezdu přijde druhá hodina, kdy už film ztratí kouzlo a atmosféru. Škoda. Po dlouhé době jsem se radoval, že se zase objevil atmosférický horor, ale po 60 minutě mě tato radost opustila. J.Cusack podal velmi kvalitní výkon, hudba je na dobré úrovni a první část filmu také stojí ze shlédnutí. První a poslední "lekačky" jsou výborné. Celkově 60%
Kung prásk: Smrtonosná smrt (2002)
Jednu za kung-fu krávu a druhou za nejhorší dabing v dějinách filmu...nikdy více
Opičí král (1986) (seriál)
Nemůžu jinak! Pro mě naprosto srdeční záležitost. Když jsem to nedávno znovu sehnal a viděl, dýchla na mě nostalgie z dětství. Úžasné :-)
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Nemůžu jinak než za 5 pořádnejch hvězd! Takhle už jsem se v kině hooodně dlouho nezasmál (jestli někdy). Po Alim G Sacha opět nezklamal. Dženkuji Sacho.
Potomci lidí (2006)
Jedním slovem - vynikající! Pro mě jasný film roku. Něco tak neskutečně skutečného a tak uvěřitelného se jen tak nevidí. Dokonalá kamera, herci a triky. Poslední scéna se mi zaryje na vždy. A nejen ta. Bravo Alfonso. Tenhle film by měli promítat na středních školách povinně pro všechny. Dokonalé. Určitě půjdu do kina co nevidět znovu.
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Byl jsem na novinářská předpremiéře a musím říct, že většina novinářů jsou absolutní suchaři - nesmáli se ani hoodně vipným scénám! (nejsem novinář)... Tento snímek je rozhodně nejlepším filmem, ve kterém hraje dvojice Mádl, Kotek. Má sice svoje mouchy - nerealistycký projev při koncertech. Ale po Snowboarďácích a Rafťácích je to alespoň místy dost vtipné. Výborný výkon zde podává především J.Hrušinský. No a vycpaný Johník nejde zapomenout :D Stejně jako megaoprcávač v podání Jirky Mádla.