Recenze (175)
Anonym (2011)
Pro mě asi film roku, Velké překvapení, předtím jsem si říkal, že to bude nějaké "zdeformované" amerikazací(jo divný slovo), ale nikoliv. Herci na skvělé úrovni. Režisér netradiční.
Super 8 (2011)
První půlka vynikající, druhá nic moc, čtyři hvězdy, ale velmi slabounké
Hlídač č. 47 (2008)
No, námět asi nebyl na začátku (když film byl jen na papíře) špatný, když to převedli na filmové plátno,tak nějak se to rozpadlo. Co mě asi nejvíc vadilo byli herci (krom Roden; Dlouhý) Nejsem násilnické povahy, ale asi bych je popravil. Směr námětu se ubýhal špatným směrem. Válka ve zpomínkách (ty vložky) - co to bylo, myslel jsem, že to člen mé rodiny každých 5 minut přepíná na dokument o 2. Sv Válce, který běží na jiném kanálu. Dvě slabé hvězdy.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Francouzké prostředí, vlakové nádraží, výborná atmosféra, a děj
Fight For Your Right Revisited (2011)
Tuta muzika mě moc nebere, ale videoklip je dobrý, ta scéna "pivo" je to nejlepší s třiceti minut.
To byl náš hit (2011) (pořad)
Tři hvězdy dávám, protože na ostatních programech dávají velké...
Zelený sršeň (2011)
Jsem spokojen.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
No jo, dvojka HPDH mě ani nesklamala, ale ani neuchvátila. Před dvojkou nebo po prvním dílu jsem si myslel naivně, že do druhého filmu nebude co dát, ale je tomu na opak. mohl to být klidně o dvacet minut delší. Rozhoduju se mezi 3* a 4*.
Kings (2009) (seriál)
Velmi mě pozitivně překvapil, škoda jen, že je 13 dílů.
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Ten konec mohl být míň "Happy End". 4*