Recenze (175)
Rok jedna (2009)
To je hovadina:-)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
75% Nu není to tak hrozné, uvidím co dvojka.
Ach, ty vraždy! (2010) (seriál)
díl první: tři a půl hvězdy; díl druhý tři hvězdy, díl třetí tři hvězdy, díl čtvrtý čtyry hv., díl páty 3,5 hvězdy
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Bomba - paráda. Tenhle film je tak asi pro dvě až tři procenta populace. - Hellboy napsal: "Scott Pilgrim je můj nedostižný vzor:)" můj taky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Protektor (2009)
Na české poměry velmi a velmi dobrý film. Musím říci, že jest-li se budou natáčet takové české filmy - to je cesta dobrým až vynikajícím směrem a možná si zopáknem 60 léta. Téma inu výborné, jak podané, tak zahrané.
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Zlatá trojce reality show. Pago Pago, Pevnost Boyard, Po stopách Xapatanu. Ostatní je odpad.:-)
Po stopách Xapatanu (1992) (pořad)
Zlatá trojce reality show. Pago Pago, Pevnost Boyard, Po stopách Xapatanu. Ostatní je odpad.:-)
Pago Pago (1993) (pořad)
Zlatá trojce reality show. Pago Pago, Pevnost Boyard, Po stopách Xapatanu. Ostatní je odpad.:-)
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Tohle jsem zbožňoval - a zbožňuju - a budu zbožňovat.
Milovaný Joshua (2007)
2,5* hvězdy. Konec to zachránil a dítě to zahrálo dobře.