Recenze (264)
Hold (1980)
Potřebujeme víc času. Proč? Protože bych teď pro tebe nedokázal brečet. Hodně silný moment tohoto zvláštního filmu. Otec a syn, každý je úplně jiný. A přesto otec a syn. Ale hlavně brilantní výkon Jacka Lemmona.
Cesta za oceán - Napadení (2020) (epizoda)
Zatraceně dobré, moc dobré. Uvidíme jak dál.
Eduard Štorch, lovec mamutů (2023) (TV film)
Hodně zajímavý dokument o životě velice skvělého spisovatele a člověka jakým Eduard Štorch beze sporu byl. Jeho knihy mají stále co říci i dnešním dětem. Sám jsem jeho spoustu knih četl a společně se synem jsme mnohé i viděli zfilmované.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Tak jsem si to dnes připomněl a musím říci pořád paráda.
Most přes řeku Kwai (1957)
Úspěšně zopakováno a řeknu vám neslevím ani ň. Pořád to má co říci.
The Commitments (1991)
No jak to jen napsat...hudební film co není můj šálek kafča.
The Mandalorian - Kapitola 24: Návrat (2023) (epizoda)
Úžasný konec, to je na 5* a nic jiného.
Den, kdy Země vzplanula (1961)
Apokalypto jak vystřižený, boj o moc a nadvládu a kam to došlo. Do kytek.
The Mandalorian - Kapitola 23: Spiknutí (2023) (epizoda)
Sakra díl jak hrom. Starý dobrý Mandalorin.
Rozčarovaní (1982) (TV film)
Na malém prostoru docela dobře rozehrané drama zahořklého spisovatele s gigantem Hollywoodu a komercí. Nějak mi to vychází 3-4*.