Poslední recenze (780)
Hellraiser IV: Bloodline (1996)
Zas o chlup horší. První část, kdy je vyprávěno o vzniku kostky je film zajímavý. Ve střední části, která se odehrává v přítomnosti je naprosto nezajímavý a v závěrečné části se přepne do naprosto neoriginální, nezajímavé a totálně bezduché vyvražďovačky.
Přicházejí v noci (2017)
Velice solidně zpracované psychologické drama o záhadné nemoci o které se za celý film dozvíme opravdu velice málo a pár lidech, kteří chtějí prostě jen přežít. Čeho všeho jsou pak lidi schopni je až k neuvěření. Nečekejte akci, ale spíše mysl sžírající paranoiu.
No Way Up (2024)
Takhle mizernou blbost jsem už nějakou dobu neviděl. Na tomto filmu není možné prakticky nic. Mizerní nesympatičtí herci tomu ani trochu nepomohli.