Recenze (4 257)
Kancelář pro kontrolu pouliční magie (2021)
Není to Shrek, Doba ledová ani Madagaskar. Dvakrát si animák nepustím, ale průměr bych řekla dobrý. Párkrát jsem se zasmála, nic překvapivého tam nebylo, na konci lehce doják..
Tancuj Matyldo (2023)
Bohužel, za mě ne. Náhražka za Still Alice, ale druhořadé kvality. Ačkoliv Roden hrál skvěle, tak děj pokulhával a přerod v dobráka tomu uškodil. Závěr mi přišel už úplně kýč.
Stingl - Malý velký Okima (2021)
Pro mě jako cestovatelku krásný film. Radost pohledět. Vtipné, zajímavé, doplněno o dobové záběry. Doktor Stingl věděl jak lidi pobavit.
Who Is America? (2018) (seriál)
Hezký počin Sachy Barona Cohena, čekala jsem všelicos, ale tohle je nářez.
Who Is America? - Epizoda 7 (2018) (epizoda)
Poměrně kvalitní zakončení, ale čekání na O.J. se moc neoplatilo.
Who Is America? - Epizoda 5 (2018) (epizoda)
Nejslabší z dílů, ale 14 atentátů to zachránilo.
Who Is America? - Epizoda 4 (2018) (epizoda)
Kniha s králíčkama perfekt.
Who Is America? - Epizoda 3 (2018) (epizoda)
O kapku slabší než předchozí díl.
Who Is America? - Epizoda 2 (2018) (epizoda)
Na závěr ti vidláci, to byla fakt třešnička na dortu.
Who Is America? - Epizoda 1 (2018) (epizoda)
Zbraně, to už bylo lehce za hranou. Mazec.