Recenze (37)
Kouzelná Beruška a Černý kocour (2015) (seriál)
Rozhodně to nejlepší na co koukají moji synovci takže nemůžu jinak než 5*.
Přísně tajné projekty UFO: Odtajněno (2021) (seriál)
Vymyšlené příběhy, zaplacení herci a animace jak z Bubeníka a princezny.
Premiér (2019) (seriál)
Minuta stačila na doživotní poškození mozku.
John Wick (2014)
Po asi 10 shlednuti sem si uvědomil že musim ze 4* změnit na 5*. Jeden z nejlepších akčních filmů všech dob, s naprosto bombovým soundtrackem.
Sucker Punch (2011)
Většina lidí nedocenila tohle nadčasové dílo.
Eminem - We Made You (2009) (hudební videoklip)
Hudba i klip šlape jako hodinky. Ani po letech se neomrzí.
Barbie: Tajná agentka (2016)
Stačilo že jsem v Mekáči na to viděl trailer a zkazilo mi to chuť k jídlu...
U Haliny v kuchyni (2014) (pořad)
Můžete mi říct co za úchyla by se dobrovolně díval na vorvaně v kuchyni ?
Misfits CZ (2013) (amatérský film)
K téhle s*ačce jde napsat jediný a to že je to totální s*ačka :D
Pařba ve Vegas (2009)
Jednoznačně nejlepší komedie která u mě málem způsobila počurání se smíchy.... :D A můžu se na ní dívat několikrát a pořád se tomu směju.