Recenze (328)
Jak si nepodělat život - Beze stopy (2019) (epizoda)
Táhne se to jako chrchel, takovej českej doják, kde ani jedna postava ve skutečnosti diváka neosloví. Logika v tom není, člověk je nucen věřit tomu, co se mu servíruje. Ale nedá se...
Veterán (2020) (TV film)
Spíš za Ondríka, než za film. Lepí se to, lepí, málo uvěřitelný.
Americký prezident (1995)
Dost mně to připomíná, ta dějová linka, jako Pretty Woman. Jinak je to hloupé, infantilní.
Stockholmský syndrom (2020) (TV film)
Po dlouhé době výplodů nudnejch mnohadílovejch seriálů detektivek konečně něco, co odsejpalo a drželo napětí. V tomto srovnání si zaslouží maximum. Jinak samozřejmě mraky náhod a naivit. Ale to už je dnes standard u veškeré tvorby, americkou počínaje.
To (2017)
Docela zklamání.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Bambitce jsem se vyhýbal, jako ostatně většině pohádek. Tak po osmi letech od vzniku mě to postihlo. Překvapivě vtipné a nadčasové.
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Vykrádačka s dobrými herci.
To se ví (2019) (pořad)
Nápad by to mohl být dobrý, kdyby se realizace neujala zprofanovaná stanice.
Důvěrný nepřítel (2018)
Mně to nejvíc evokovalo Vesmírnou Odysseu, takže A. C. Clarka. Snad právě proto jsem pro tři hvězdy, ale jinak je to hodně naivní a málo uvěřitelné, i když to vnímám jako scifi.
Temný Kraj - Čarodějnice (2017) (epizoda)
To zaostřování do hloubky a rozostřování do blížky bylo napoprvé zajímavé, potřetí vopruz. Naštěstí se kamera postupně zklidnila. Jinak ale souhlas s honajzem, protože děj vypadá jako metronom, co se překlápí z jedné strany na druhou, a tak se vždycky ocitneme tam, kde už jsme byli, ale nevíme proč, když jsme ještě nikam nedošli. Jen mrtvola přibyla a jen Lukáš ví, že je to série. Dostalo mě jak entuziasta Teplý hodí vyšetřovací spis Vaculíkovi do vozu a odkráčí do pryč. A ta výměna mrtvýho psa za živýho, to je teda bomba. Obávám se, že ten první chudák asi skonal doopravdy z přemíry péče štábu a maskérů.