Poslední recenze (18)
Můj přítel delfín (2011)
Film neměl chybu,poučný a pěkný.
Zataženo, občas trakaře 2 (2013)
Nejvíc se mi líbila ta jahoda.Pro mě stejně dobré jako jednička :)
Alvin a Chipmunkové (2007)
Nejvíc se mi líbili Chipmunkové a Dave ale jinak příběh ušel :) 3 hvězdičky dávám já.