Poslední recenze (7)
My děti ze stanice Zoo (1981)
Jedno velké zklamání, asi už nebudu číst knihy, abych z těch filmových zpracování taky něco měla. Jedna velká nuda, kniha se četla jedním dechem, u tohoto jsem spíš čekala, kdy to skončí. Spousta hluhých míst, 5 minut se procházet na koncertě Davida Bowieho, 5 minut sledovat, jak hledá prachy, přitom se dalo vyplnit něčím daleko podstatnějším, co kniha popisuje. Nesedlo mi ani to, jak byla zahraná role Christiany, její povahu jsem si představovala jinak, měla být drzá, arogantní, hádavá, chvilkama to tak bylo, ale ona taková byla ještě předtím, než vůbec na heroinu byla. Oceňuju ale, že se tvůrci vůbec pustili do filmového zpracování a mohou to tak vidět i lidi, kteří nečtou knihy, i když tady unikají zásadní věci - její hlavní motivace, proč vůbec do těch drog spadla, to je všechno v knize popsané. Chyběl tu její otec, víc vykreslený vztah ke Klausovi, role ve třídě,...
Pěna dní (2013)
Pro mě jeden z nejlepších filmů vůbec a to díky knižní předloze Borise Viana, čemuž mu děkuji za krásně strávených pár hodin s knížkou, u které je třeba zapojit fantazii. Film mě vůbec nezklamal, jasně, kniha je vždy lepší, ale tady se povedlo obojí. Obrovské poděkování patří režisérovi, který se toho zhostil s grácií. Pěna dní aneb neomezné možnosti lidské mysli. Paráda!! :-)
Zkažená mládež (2007)
Nedělám si iluze o kruté realitě, často na věci nahlížím dost pesimisticky, ale pokud jsou tyto příběhy natočené podle skutečnosti, tak mám sto chutí těm zm*dům, kteří něco takového provedli, rozbít dr*ky. Občas mi přišlo, že jsme ve třídách neměli nejlepší vztahy, bývala jsem jednu dobu i dost odstrčená, ale nic podobného se u nás, naštěstí, neodehrálo. Jo, bylo tam pár kiksů, ale rozhodně ne nic ve stylu těchto příběhu. Čekala jsem, že toho černovlasého blba aspoň rozšlápne, když byl nastřelený, ale on ho bezbolestně zastřelil, to si vůbec nezasloužil. Uff, jsem se zase vytočila.