Poslední recenze (11)
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Nejdřív to byl můj top co se vězení týče. Po shlédnutí Vis a Vis musím hodnocení změnit. 😅
To (2017)
Mě zklamal hodně. Očekávání bylo velké ale za mě docela nuda. Hororem bych to nenazvala a to nejsem fanoušek tohoto žánru.
Achtste-groepers huilen niet (2012)
Zakažte takové filmy, protože já nedokážu nebrečet. Za mě krásný film, nemůžeme od všech filmů čekat zázraky. Taková kritická hodnocení si nechám na Hollywood filmy.