Recenze (8)
Ten Pound Poms (2023) (seriál)
Rating po 2 epizodách: Dobové drama o post válečné migrační vlně z UK do Austrálie. Téma, které jsem neznal a o kterém má člověk chuť se naučit víc jakmile se hlavní hrdinové vylodí u Sydney. Zápletky jsou zajímavé, čas utíká rychle a reálie tu hrajou důležitou roli, což napomáhá dostat se pod kůži migrantů, kteří stejně jako divák pomalu poodhalují tu pravou nefalšovanou Austrálii bez reklamních klamů.
Suzume (2022)
Parádní jizda, kde animace, ale i hudba a přidané zvuky, jsou "top of the class".
Romance v rytmu zumby (2021)
Koukal jsem na to při letu s Qatar Airways a s tou cenzurou jsem vlastně tak do 3/4 filmu vůbec nerozuměl zápletce. Taková oddychovka, která , kromě tabu tématu, je to takový celkem průměrný biják.
Jamun (2021)
Když se zajímavé téma (tady Parkinson's disease) a kvalitní herci sejdou u jednoho projektu, je skoro vyhráno. Navíc Indové umí vymačkat slzičku. Moc jsem nepochopil co ta vedlejší zápletka s bratrem mělo být. Ale budiž.
Upcoming Summer (2021)
Čínské produkce na coming-of-age téma většinou vyprodukují opravdu hodně cringe filmy. Tento se ale podle mě opravdu povedl - herci jsou věrohodní a až na takový vlažný konec musím říct, že jsem hlavní postavě fandil až do konce. 4/5
Není čas zemřít (2021)
Casting úžasný, který dodává na kvalitě celého díla. Tento ansambl v čele s Craigem mi bude chybět.
Sektor - Série 2 (2022) (série)
Je vidět, že tvůrci série mají sami vlastní zkušenosti z finančního sektoru. Jak se ale naučili tvořit takový scénáře, to je záhada. Těším se na třetí sérii (pokud bude)!
Pojedeme k moři (2014)
Má to překvapivě svižné tempo, vzhledem k vybranému úhlu natáčení, a i když jsou zápletky celkem dopředu předvídatelné, rozuzlení Vás i tak nenechá chladným. Povedený debut Mádla.