Poslední recenze (152)
Yellowjackets (2021) (seriál)
Ella Purnell i Christina Ricci skvělý a v druhý sérii potěší, že se objeví Elijah Wood jako mega sympaťák. Znělka byla taky fajn. ... a to jsou tak možná všechna pro, co mě k Yellowjackets napadají. Neoriginální děj, dementní postavy, nesmyslnej scénář, který s tím zbytečným protahováním, aby to vydalo na 10+ dílů, je s každou epizodou nudnější a nudnější. Dokážu si představit, že 100minutový film by to bylo super, na delší seriál ani v nejmenším. Dostal jsem se do půlky druhý série s tím, že jsem si to asi od 3. dílů pouštěl spíš jako background a ani to už se nedalo.
Finestkind (2023)
Hodně zajímavej kousek a podle mě trošku promrhanej námět. V první řadě velikej přešlap s nálepkou krimi/thriller, až na náznak ve vrcholu příběhu se objeví něco trošku připomínající řadovej thriller, ale jinej je to vynikající drama. Trošku zbytečně natažený přes dvě hodiny - hodina a půl max by to hned vyšvihlo ještě výš. Začátek se hodně táhne, k charakteru postav stejně nepřidává.Pokud by se role scénáristy ujal člověk, co by odvedl lepší práci (a klidně to potom natáhl i na ty 2 hodiny, jen bez toho patlání), klidně si myslím že by to mohlo být cenami ověnčené drama - hodně klade důraz na vztahy postav, velice příjemný, neobvyklý prostředí (který je nádherný!), hodně vrstev, většina postav má velkej potenciál.... Byl jsem z toho hodně v rozpacích - zezačátku jsem nevěřil, že to dokoukám, prostřední část perfektní, neuvěřitelně jsem si to užíval a takési jakési vyvrcholení a rozuzlení bylo trošku zbytečný.
Černé zrcadlo - Beyond the Sea (2023) (epizoda)
Za mě jedna z nejlepších epizod Black Mirror vůbec. Celej díl trefná melancholická i trošku napínavá atmoška. Ač obě Kate Mara a Josh Harnet jsou veliký jména, Aaron Paul bez debat neskutečnej tahoun.