Poslední recenze (214)
Velká hra (2017)
Ako veľký Sorkinov fanda som sklamaný. Kde Social Network a Jobs drtili emócie, tu je to presne naopak. Sorkin zvláda slovnú ekvilibristiku pri vtipných a odľahčených scénach a zrod kráľovnej pokru ma vyslovene bavilo, čo bola asi prvá hodina, ale potom ako da začala riešiť ruská mafia a rodinné trable tak to šlo celé do riti a koniec vyslovene trápny. Jedine, čo si z toho filmu odnesiem je iba Jessica Chastain v milióne šiat s veľkým výstrihom a priblbly ksicht Michaela Cery čo je asi najväčší fail v caste za poslednú dobu. Musím si prečítať Čarodejky zo Salemu a možno pochopím nelogické správanie hlavnej hrdinky. Na konci vážne chýbala iba americká vlajočka. 5/10 za prvú polovicu. PS: Kto by to bol povedal, že Miss Sloane bude oproti tomuto veľdielo.
Craig Ferguson: Tickle Fight (2017) (pořad)
Craig mi zlepšil náladu po veľmi ťazkom dni a to je presne, čo sa počíta. Pomalšie sa to rozbiehalo, ale od určitej doby som sa častejsie priblblo usmieval na televíziu a v určitých momentoch som vybuchol smiechom a plakal (najhoršie dizajnérske obdobie a stolček apokalypsy) a za to ti Craigu veľmi pekne ďakujem. Let me explain....
Tvář vody (2017)
Najgýčovítejšia, najpredvídatelnejšia a najnudnejšia romanitka v skvelom Del Torovskom balení. Človek by si myslel, že po Hobitovi sa človek už nemôže viac nudiť, ale majster to opäť dokázal a teraz sa to už nedá zvaliť na tenkú detskú knižku. Pri muzikálovom čísle, človek nevedel či má plakať, alebo smiať sa. 5/10