Recenze (65)
Humr (2015)
Hodně drsný film. Je snadné to shodit jako nesmysl, ale film funguje na symbolické rovině. A emoce jsou taky skutečné. Samotná remeslná úroveň je taky vysoká, jak kamera a produkce tak i herecky. Režiséra jsem neznal, ale budu sledovat.
Zlo s lidskou tváří (2019)
Film o sériovém vrahovi se dá natočit různými způsoby, ale tohle je asi jeden z nejlepších. Vyprávět příběh z pohledu jeho přítelkyně, která věří v jeho nevinu, je opravdu originální. A funguje jako drama líp, než sledovat policii nebo koukat na samotné vraždy.
Rytíři spravedlnosti (2020)
Jensen je hovado.
Superlópez (2018)
Není to Casablanca, ale ve svém žánru a kategorii je to solidní počin. Vtipné a lehce stravitelné, ale trapnost drží na uzdě.
Až vyjde měsíc (2012)
Paráda. Trochu smutný je, že se to musí odehrávat před 50ti lety, protože dnešní děcka by si jen psaly přes Whatsapp.
Parazit (2019)
Chudý lidi... Správně se říká, že sytý hladovému nevěří. Jak se říká, konec dobrý, všechno dobré, ale měli se mít na pozoru hned jak na nich poznali ten zápach chudoby. Chudáci jsou sice zlí a zákeřní, ale smrad je vždycky prozradí.
Mank (2020)
Fincher, Oldman, hudba Reznor, čekal jsem hodně. Ale to téma zkrátka nebylo tak zajímavé, bez ohledu na to jak moc se snažili, film není žádná pecka.
Železná lady (2011)
Včera jsme viděli a dost mě to zklamalo. Víc než polovina filmu je tam jako 80+ důchodkyně, které se rozpadá osobnost, místo toho aby to bylo o statečné premiérce, která rázně zatočila s odboráři, IRA, 🇦🇷 a další pakáží, která jí bránila v plánu udělat Británii "great again". Ale to je asi můj problém, čekal jsem něco jiného. Jinak je to dobrý film, pokud vás zajímá, jak stará paní nakupuje mlíko.
Dívka s pistolí (1968)
Není to nejlepší Monicelliho film, ale určitě stojí za to vidět.
Chůva na zabití: Krvavá královna (2020)
O nic horší než první díl.