Recenze (295)
Na západní frontě klid (2022)
Kýčovitě natočená nuda. Erich Maria se musí v hrobě obracet.
Muž od Sněžné řeky (1982)
Kirk Douglas v roli bratra mi připomínal Lotranda:-), tam byl nicméně fakt dobrej. Ale jinak spíš limonáda. Jednou stačilo.
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Už jenom když si vzpomenu na "Duckface", tak se rozchechtám. Ale že to byla řacha.
Mimořádná událost (2022)
Rozporuplné dojmy... technické - proč třeba žádného cestujícího nenapadlo zkusit najít brzdu v kabině strojvedoucího? A že by v dnešní době nikdo z cestujících neměl funkční mobil je taky hovadina. A že Kopta za motorákem uběhne tak asi maratón... Dobře, od technikálií se oprostím. Na druhou stranu ty postupně se projevující charaktery trochu jako ve Vlastnících, to se docela povedlo. Takže hodnocení asi tak střed, na Kalamitu to nemá.
The Pursuit of Happiness (1971)
Film celkem přesně zapadá do období kolem roku 1970 - nesmyslnost systému, touha po svobodě vrcholící útěkem. A ano, jsou i lepší z té doby, ale za shlédnutí rozhodně stojí.
Outcast of the Islands (1952)
Já zase tak velký milovník zadních projekcí nejsem.. a tady působily většinou ještě ke všemu úplně absurdně... loď zmítající se metr od skalisek atd. Tenhle film jsem nedal, sorry.
Přišli do Cordury (1959)
Trochu moc keců o hrdinství a zbabělosti najednou. Tak asi polovička času a keců kdyby zmizela, tak by to bohatě stačilo.
Il Boemo (2022)
Dějově ploché, v podstatě je to o tom, jak se kurví s tolika ženskýma, že už se mi potom pletly.
Jeptišky na útěku (1990)
Tady se to moc nezmiňuje, ale řada scén a hlášek si dělá docela dobrou srandu z náboženství.
The Silent Enemy (1958)
Na tu dobu dost dobré akční záběry, i podvodní. Fakt mi některé scény připadaly jak z bondovky. A ono to bylo podle skutečnosti... o bod navíc.