Poslední recenze (13)
Bod obnovy (2023)
Nebylo to spatne. Ale takove… nevyuzite. Potencial to melo ale zustalo to u dobreho traileru a horsiho filmu.
BANGER. (2022)
Tohle mě totálně minulo. Vím že nejsem cílovka ale přesto tomu nejde dát víc než 2 hvězdy. Pro mě osobně nepříjemná kamera. Bendig i Mišík herecky ok ale téma a způsob zpracování mě vlastně nebavilo.
Duna (2021)
Hodně pomalý rozjezd. Kdo nečetl knížky tak první hodinu podle mě buď usne nebo to vypne protože to na začátku vůbec nevtahuje do děje. Film končí v okamžiku kdy se "konečně" něco pořádného začalo dít. Hodnotím klasicky se zaujetím z knížek. Mrzí mě nevyužitý potenciál ale díky předloze dávám 4* s tím že to mám spíš na 3.5*.