Poslední recenze (61)
Plastic Memories (2015) (seriál)
Příjemná animace, postavy se také zalíbí. Škoda jen, že nápad nebyl dotažen víc dramaticky. Mělo to určitě potenciál na 5*, ačkoliv na vážné věci se rádo zapomínalo ve stylu popcornové komedie. Jen doufám, že Isla dostane cestu ke svému deníčku. Mělo by to pak klapnout.
Sedm smrtelných hříchů (2014) (seriál)
Doporučuju se podívat na první sérii a dělat, že nic dalšího neexistuje. Nebýt dalších sérií, dal bych rád 4*. Děj druhé série se protahuje do 3. a ani tam není ukončen - ždímá se akorát zvláštní zápletka. Jediná koukatelná postava je Escanor a kletba Meliodase a Elizabeth je uvěřitelná. Jen to prostě zbytečně natahují do prázdna.
Hai to gensó no Grimgar (2016) (seriál)
Dávám, 4*, protože míň by si to nezasloužilo. Nicméně nutno podotknout, že ačkoliv je zde isekai motiv a 'hrdinské fantasy', tak se jedná spíše o psychologický snímek. Ústřední pointa se drží kolem teambuildingu a psychologií jednotlivých postav. Na druhou stranu bojům se to nevyhne a enemy boss celkem taky ušel.
Poslední deníček (1)
Můj milý deníčku
Můj milý deníčku,
zrovna na tebe hledím a všímám si, že nemáš moc funkcí. Divím se, k čemu jsi dobrý. K něčemu asi jo, pokud Ti věnuji čas a pokud nejsem ve všem špatný sám. Řekl bych, že je mnohem rozumnější si raději založit blog než do Tebe psát, ačkoliv věřím, že Tvé kouzlo spočívá v tom, že zůstaneš v zapomenutí.
Tvoje princezna.