Recenze (272)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Rozhodne je tento film originálny. Ale nie tým správnym spôsobom. Áno, je divoký a šialený a pritiahnutý za uši, ale to všetko je v nevyváženom pomere a konečný efekt je chaotický a nesúmerný. Mne sa páčil, ale akosi mu nemôžem dať viac ako tri hviezdy.
Panu učiteli s láskou (1967)
Film, ktorý je možné hlboko precítiť, ponoriť sa doň a užívať si jeho atmosféru. Spraví rozhodne dobrú náladu. Nenám žiadnu výčitku, proste si k nemu treba iba sadnúť a ticho sa nechať unášať.
Iron Man (2008)
Hoci som sa po zhliadnutí trailera trochu o Iron mana obávala, nakoniec ma neskutočne milo prekvapil!! Jednak patrí do skupiny "technických" superhrdinov, ktorých mám najradšej a jednak je to konečne poriadny komiks v kinách!! Downeyho koncert určite stojí za to, je očarujúci a sexi ;-) Je to letná pecka v štýle Transformerov, ktorú jednoducho treba vidieť a vychutnať si ju!!
Koncert pro jednoho (2005)
Niečo tomu vážne chýbalo.. No neviem prísť na to čo.. Myslím, že Pixar si nás už tak veľmi rozmaznal, že očakávame stále viac a viac..
Dobrák Rover (1991)
Kazeta s Roverom u nás bežala každý deň.. prevelká škoda, že teraz ju už nemám.. Toto je totiž Pán animák mojich detských čias!!
Únos (2006)
Sú to ale vtipalkovia v tom Pixare ;-) niekedy síce nie na 100%, ale nevadi, aj 90% poteší..
Tučňáci z Madagaskaru: Vánoční mise (2005)
Tučniaci - jediny svetlý element Madagascaru ;-) A tu ich máme len samotných, bez ostatných kreatúr ktoré im to vo filme kazili:-))
More (1998)
Krásne vo svojej smutnej podstate.. Všetci dobre vieme že takto presne vyzeráme aj my.. Kto má odvahu si to priznať? Koho tento film neprinútil rozmýšlať?
Zlatíčka pro každého (2001)
Celkom príjemné herecké obsadenie mi spravilo dobrú náladu. Zasmiala som sa a bol aj happy-end;-) Nič viac od romantickej komédie netreba čakať:-)
Sedem svedkov (1967) (TV film)
Detektívka a hlboký exkurz do ľudskej duše v jednom balíku plnom hereckých skvostov.