Recenze (881)
Sucker Punch (2011)
Videohry už nehraju, ale občas mě baví koukat, jak je hraje někdo jiný. Sucker Punch má dost dobrou grafiku. Jen se nad tím nesmí přemýšlet (stejně jako u porno filmů).
Box (2009)
Takový znetvořený film. Ale nedá se upřít určitá působivost. Kdyby se to nakonec všechno zdálo sousedovic kočce, bylo by to o třídu lepší.
Ženy sobě (2011)
Kolísající, ale vesměs zábavné, dobře zahrané! 70%
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Nejslabší Potter. Nemělo se to půlit, část druhá je jen strašně natahované finále bez jakékoliv zápletky.
Lidice (2011)
Karel Roden je tu jak pěst na oko, to proto, že všechny přehraje (jeho scény jsou to nejlepší na tomto filmu). Za zmínku rozhodně stojí i Roman Luknár. Jinak strašně nevyrovnaná výpověď. Co by s tím udělal Haneke? Bílá stuha 2? A co Jan Tleskač?
Voda pro slony (2011)
Je nutné přistoupit na hru, na pohádku, na fráze, na příběh. Když na tohle všechno přistoupíte, tak si užijete velmi zajímavou výpravu, velmi dobrého záporáka a Hollywood v té nejryzejší podobě, který mi asi tak nějak chyběl. Já se bavil.
Melancholie (2011)
První půlka tak trochu nuda, druhá půlka atmosférická. Moc hezky udělaný konec světa. 70%
Rychle a zběsile 5 (2011)
Asi nejméně sympatická banda zlodějů v dějinách filmu. Všem jsem přál smrt.
Hanna (2011)
Je to divné a odvážné, proto ty sympatie. Filmu ale dost kolísá tempo, proto se na něj pravděpodobně znovu už nepodívám. Ovšem pár scén mi utkví, rozhodně všechny ty, ve kterých se objeví odbarvený Tom Hollander.
Princ a pruďas (2011)
Dobře se na to kouká, McBride to povyšuje, má to koule a dokonce i důstojný fantasy příběh. Zatím nejlepší oplzlá komedie letos.