Recenze (281)
Benidorm (2007) (seriál)
That´s rough
Doteky osudu (2012) (seriál)
Kdo hledá, najde
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
You Always Hurt The One You Love
Don Giovanni (1979)
Pobavilo mě Leporellovo questa porta sciagurata, jinak mi tahle opera nesedla
Neuvěřitelně hlasitě & nesmírně blízko (2011)
S knihou se to nedá srovnávat, ale co jako
Hugo a jeho velký objev (2011)
Pohlazení od Mistra
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Never better
Samotář Jim (2005)
Už hodně dlouho se mi nestalo, abych si přál nakonci ve filmu happyend
Strom života (2011)
What was it you showed me?
Hanna (2011)
Soundtrack a Ronan jsou výborný, ale příběh se mi nelíbíl