Recenze (281)
Až vyjde měsíc (2012)
Nejvyspělejší Wesův film, který hraje spíš na vážnou notu.
Vampire Hunter D (2000)
Pro mě anime no.1
Země bez zákona (2012)
Skvěle odvedená práce režiséra i herců, které mně osobně kazí přemíra násilí. Nick Cave se v tom přímo vyžívá. + special thanks pro Terrence Mallicka za přenechání názvu filmu.
Mars a Avril (2012)
Velmi dobrý vizuál, ale ve filmu je nahuštěno příliš mnoho myšlenek, které ve výsledku k sobě nepasují.
Mazel (2012)
Příjemná oddychovka v nepříjemnym Karlovarskym počasí.
Tohle není Kalifornie (2012)
Zajímavý osud Paniky, který šel z extrému do extrému a vždy naplno, což nakonec většinou nekončí happyendem. http://www.youtube.com/watch?v=zm27bsH2LOQ
Kněz Léon Morin (1961)
To nejlepší co jsem viděl na 47.MFF Karlovy Vary, což jsem poněkud nečekal.
Pro Ellen (2012)
Z průměru to tahá Paul Dano svým excelentním výkonem a výborný hudební podkres.
Zeď (2012)
Když člověk přistoupí na hru, tak je to docela zajímavý. + mám velmi rád hory
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Nechápu jak mě to mohlo dostat.