Recenze (281)
Papírová města (2015)
Soundtrack made my day
X+Y (2014)
Keaton Henson + Amiina = Supr soundtrack
Strangerland (2015)
Výkon Nicole je opravdu dobrý. Zvláštní film, který mě první hodinu vůbec nebavil, ale když jsem nad tím pak přemýšlel, tak to do sebe všechno zapadá.
Píseň písní (2015)
Zajímavé zpracování, ale příběh my přišel až příliš pomalý, což bylo možná i chtěné, vzhledem k době v jaké se to odehrává. Nejvtipnější ovšem byl soused vedle mne v kinosále, který prospal přes půl filmu (chrápal) a na konci se probudil a zatleskal si. :)
Babai (2015)
Aktuální problém uprchlictví. První půlka my přišla slabší, ale cesta do Německa a snaha zůstat tam to zachránily.
Partyzán (2015)
Film, kvůli kterému jsem se rozhodl, že se zase po letech podívám na fesťák do KV a rozhodně jsem nebyl zklamán. Skvělý Vincent a Jeremy, dobrý příběh a vynikající soundtrack.
Young Ones (2014)
Dokonalá stylizace, škoda že příběh není o trochu lepší. Má to zajímavý soundtrack.
Zmizelá (2014)
Příběhově mě to extra neoslovilo, ale co se týče formy jakou je to zpracovaný musím před Fincherem smeknout a dát plnej počet.
Earth to Echo (2014)
This Will Destroy You :)
Chlapectví (2014)
Pro mě to z průměru tahá soundtrack.