Recenze (281)
Tenet (2020)
Inverze nemám rád, je to prostě zvrácený
Bludné kruhy (2020) (seriál)
Prosil bych nějaké to ocenění pro Marka
Poslední představení (2020) (seriál)
First of all si myslím, že LeBron je všestrannější hráč a v 97 a 98 bych to daleko víc přál Pošťákovi se Stockem, než tomuhle frajírkovi. Jedno se ale Michaelovi musí nechat a to že jak na hřišti tak v životě byl AIR.
Proxima (2019)
Bizarre. Single matka hledá uplatnění ve vesmíru. Jsem bizarní Já, ženy nebo tahle doba? Asi všechno Je suis désolé. PS You are high od Agar Agar je pecka
Hodina němčiny (2019)
Ziggy mi(a)luje obrazy
Les Aiguilles rouges (2006)
Jó toulat se v horách.
I Am Not Okay with This (2020) (seriál)
Soundtrack to tahá hodně nahoru
Jakusoku no Neverland (2019) (seriál)
Na na na na na na na na
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Let the past die. Přijde mi to odfláknuté a zbytečně zrychlené. Přál bych si víc propracované postavy. Akce má navrch nad příběhem a to mě u mých milovaných Star Wars mrzí. To co my udělalo radost je herecký výkon Kylo Rena a generála Huxe. Tak snad další díl bude víc zaměřen na příběh a postavy a nebude to průlet akcí.
Pirát silnic (2007)
Skvělá pocta Osmdesátkám.