Recenze (293)
Zulu (2013)
Pekna detektivka, ale Forestovi som teda neveril nic...
Daredevil - Ďábel, kterého znáš (2018) (epizoda)
Tyyyy kkt, Daredevil je spat bitches!!!
Baahubali: The Beginning (2015)
Ta bitka na konci zachranila jednu hviezdu...trosku...
Všechno, co chceš (2015)
...jedna hviezda za psa, ktory mu chcel osukat nohu :D
Tichý výkřik (2015)
Herci, hudba, prostredie, pribeh (!), nemam co vytknut, nadhera!
Jezero 3 (2010) (TV film)
Au...
Cuky Luky Film (2017)
Tak toto vazne bolelo...
Američtí bohové - The Bone Orchard (2017) (epizoda)
Ty kokos toto bola co za psycho cast? A to som si chcel zkratit len cas v praci...idem do toho !
The Walking Deceased (2015)
Na to ze to je debut, je to viac pozeratelne ako niektore sracky vacsich reziserov :)))
Vykolejená (2015)
Nic horsie som tohto roku nevidel. Hned som to pre istotu zmazal z disku, aby som neinfikoval ostatne filmy. A za (o)h(l)avnu herecku som ubral aj tu 1*...fuj