Poslední recenze (160)
Trojúhelník smutku (2022)
Tady mě hodnocení navnadilo, na film jsem se těšil, ale větší nudu jsem v poslední době neviděl. Ztráta času.
Parazit (2019)
Asi nejsem typický konzument takového filmu. Oskara nechápu. První hoďka ušla, přišlo mi to relativně zábavné, ikdyž né originální. Druhá půlka vyloženě nuda, že jsem myslel, že to snad nedokoukám a závěr slátanina.
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Trochu mě mrzí, že má film tak nízké hodnocení. Já se ale bavil. Zajímavý námět, skvělé obsazení. Sice občas trochu předvídatelné, ale to neva. Pár skvělých hlášek, u kterých jsem se smál.