Poslední recenze (329)
Rivalové (2024)
Veľmi štýlový a kvalitný film a silné 4 hviezdy. Ústredná herecká trojica je skvelá, aj keď mi pár krát konanie postáv nebolo príliš po chuti. Treba vyzdvihnúť fantastický hudobný podkres a podmanivú kameru, ktorá hlavne pasáže z tenisových kurtov zobrazuje naozaj netradične. Koniec je z veľkej časti ponechaný na interpretácii diváka.
Banda - Série 1 (2019) (série)
Prvá séria bola taká "meh". Bavila ma tá surovosť a fakt, že si serál neberie servítky pred ústa. Ale zároveň, každá skvelá scénka a dobrý nápad bol následovaný nudnou scénkou plnou tých najväčších žánrových klišé. A scenáristicky, sa to ku koncu úplne opustilo a začal som si všímať neuveriteľné množstvo príbehových lapsusov a nekonzistencie. Čo sa týka postáv, mám z nich tiež zmiešané pocity. Niektoré sú skvelé (Homelander, Stillwell), ale niektoré sú fakt nudné a nezaujímavé (Hugh, Annie). Ako celok séria bavila, je to v prvom rade odľahčená zábava, ale dúfam, že sa to v ďalších sériach trošku rozbehne a zbavíme sa nudných príbehových línií.
Watchmen (2019) (seriál)
Ako fanúšik Watchmenov toto hodnotím pomaly ako masterpiece. Tak ladné, nenásilne prevedené a kvalitné pokračovanie zdrojového materiálu sa len tak nevidí. Prvé cca 2 epizódy som bol taký, že "meh", ale treba si asi zvyknúť. Ten zážitok z toho ako celku za to stojí 100%.