Poslední recenze (139)
Těla (2023) (seriál)
tohle bylo hustý. Teda až na ten konec. Čekala jsem, ale co, přála jsem si, aby ten zlej slizkej parchant dostal co proto, teda kulku do hlavy, ale oni ho prostě ukecali.
Problém tří těles (2024) (seriál)
tak já musím oproti většině říct, že knihu jsem protrpěla. Té všelijaké fyziky a matematiky, politiky všeho tam bylo zbytečně moc a ne moc dobře podané. Postavy byly nudné a hlavně tak nějak splývaly v jedno, i díky čínským jménům. V seriálu má každej ksicht a na rozdíl od knihy i emoce. Jediné s čím se mohli mírnit byl slovník. Trochu mi vadila ta přemíra vulgarity. Ale za mě je výsledek na plnej počet. Mělo to všechno, co má dobrej seroš mít. Záhadu, napětí, emoce, filozofii a podané tak, že divák zapomene dýchat.
Ztraceni ve vesmíru - Série 3 (2021) (série)
Fyzika, biologie, logika, všechno tu dostává na prdel vrchovatou měrou. Ale sakra, ono to nakonec vůbec nevadí! Rodinná jízda plná akce a dojáků a slušnýho vizuálu.