Recenze (705)
Mechanik (2004)
Ultimátní BALE!
Temný úsvit (2006)
Baleho mám velice rád a považuju ho za nejlepšího současného herce Hollywodu ale tenhle film mi přišel dost trapnej. Celé to na mě působilo jako by byl Bale na nějaké exkurzi ve vězení a snim pár tragédů který se furt na něco ptají a řeší blbosti. Zajatecký tábor takhle určitě nikdy nevypadal. 1 * za Baleho.
Líbáš jako Bůh (2009)
Jedna * za to že jsem se u téhle sračky v kině aspoň 2x zasmál. Konkrétně scéna s nadrženou holubovou a pak hláška "Na to ti sere bílej tesák." Jinak film o ničem.
Sladká Laura (2005) (seriál)
Jednu * za to že to sledovala matka jinak bych dal odpad.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Tenhle seriál se mi nikdy nelíbil. Vůbec britskej humor je dost divně úchylnej. Přirovnal bych to k situaci kdy jdete ze schodů, spadnete,zlomíte si nohu a vaše přítelkyně se směje. Seriál je vyloženě trapnej a to se lidem evidentně líbí. No mě ne. Pokud se budu chtít podívat na srandovní trapnej seriál tak dám přednost KANCLU než tomuhle braku. ODPAD!
Kutil Tim (1991) (seriál)
Geniální seriál.
Bobule (2008)
Pokud by druhá půle filmu byla stejně zábavná jako první, tak bych se nebál dát plný počet.
Comeback (2008) (seriál)
No, viděl prvních 30 sekund a bylo mi jasné že tohle nepujde.
Velký útěk (1963)
Nechápu jak může mít tenhle film hodnocení 89% a být v top filmech když se jedná o naprostý nesmysl. Tak za prvé, Steve MCQueen není ve filmu skoro vůbec, kromě konce, vidět. Za druhé, Němci jsou tam vykresleni jako uplný dementi. Za třetí, ta stupidní hudba mě ubijela! Na to o co ve filmu jde se to podle mě dalo udělat na hodinu a půl a ne z toho dělat skoro 3 hodinovej film! Nebejt na konci onen útěk, tak dám snad hodnocení odpad protože ten film je neuvěřitelně naivní a troufám si říct stupidní. Velký útěk je pro mě Velké Zklamání, jedna hvězda za Švýcarské Alpy.
Planeta opic (1968)
Vynikající sci-fi. Nejlepší z celé série.