Poslední recenze (15)
Domek z karet (2013) (seriál)
Dobre herecke vykony, vyborne dialogy, celkove zabavne. Nesouhlasim ale s komentari, ktere chvali serial za realnost. Vsechno je velmi zkratkovite a hladkost, se kterou do sebe vsechny Underwoodovi plany zapadaji, me pripomela Mission: Impossible (serial). Navic me nedava smysl, ze hlavni predstavitel zmobilizoval vsechny svoje mistrne manipulatorske schopnosti az v momente, kdy byl odstaven na vedlejsi kolej. Clovek jeho razeni by se v prvni rade do dane situace vubec nedostal.
Ve stínu (2012)
Po vizualni strance pekne natocene, s pomerne dobrou atmosferou, ale bohuzel take slabym scenarem. Celkove urcite nadprumerny cesky film posledni doby.
Yongseoneun eupda (2010)
X-ta jihokorejska variace na tema pomsta. Neni zdaleka originalni, pripomene Seven i jine korejske filmy. Nicmene funguje, obsahuje dostatek napeti a nema vylozene hlucha mista.